نظر Tara برای کتاب فرگشت انسان

فرگشت انسان
شروین وکیلی
۴.۳(امتیاز ۱۰۵۲ نفر)
Tara
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
“اگه دنبال یه کتاب می گردی که هم اطلاعاتت رو چند برابر کنه و هم جوری باشه که بتونی با اعتماد به نفس درباره ی اصلِ وجود انسان حرف بزنی، حتماً ‘فرگشت انسان’ رو بخون. اصلاً از اون کتاب های خشک و حوصله سربر نیست؛ خیلی خفن و جذاب روایت شده و آدم رو تا آخرین صفحه درگیر می کنه. واقعاً یه شاهکار علمی و ردیفه! ”
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟