نظر انسیه آبیاری برای کتاب صوتی هنر تنها بودن

هنر تنها بودن
رنوکا گاورانی، مریم رضایی
۴.۵(امتیاز ۶۳ نفر)
انسیه آبیاری
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بد نیست، اگه هنوز نمی دونید که باید با خودتون تنها باشید، و از تنهایی با خودتون میترسین و از حوصله تون با خودتون سر میره، میتونه ایده هایی بده و بهتون کمک کنه تا به سمت تنها بودن و لذت از اون حرکت کنید. اما من لحن حرف زدن نویسنده رو دوست ندارم، یجاهایی واقعا بی ادبانه س. و برای کتاب که یه محصول فرهنگیه، نمیپسندم این لحن رو. صدای گوینده هم در عین ظرافت و قشنگی حس میکنم بیشتر برای کتاب کودک و نوجوان مناسبه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟