نظر Melika , S برای کتاب صوتی دیدار با سرنوشت

دیدار با سرنوشت
کریستوفر بهنام، مینا فتحی
۴(امتیاز ۲ نفر)
Melika , S
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
خیلی کتاب بینظیری بود. کاپتان کریستوفر چه انسان شریف و نازنینی. چقدر رنج، سختی و دشواری را از کودکی کشیده تا به موفقیت رسیده. البته کسی که رنجهاش تبدیل به فرصت می کنه واقعا انسان بزرگی. من خیلی خیلی لذت بردم. زبونم قاصر برای توصیفش. صدای گوینده بینظیر بود. مناسب داستان و اینکه روایت داستان هم مثل هنرپیشگی کار مشکلی که باید توانایی و مهارت بالایی داشته باشی که توی نقش فرو بری و بتونی به زیبایی اونو به مخاطب منتقل کنی. و کار هر کسی نیست. البته یه نقد بزرگ به داستان وارده. اینکه زمان حال و گذشته اصلا رعایت نشده بود. داستان زیبا بود اما گاهی داری با یک بحثی ارتباط برقرار می کنی و یک دفعه می رفت تو گذشته و این باعث گیج شدن مخاطب می شد. اما من خیلی خوش شانسم که این داستان ویژه و خاص از یک فرد بزرگ را مطالعه کردم و در آرشیو کتابخونم دارم. البته من تقریبا دو ماه پیش این داستان مطالعه کردم. انقدر شیرین بود که یادم رفت نظرم بگویم. به شدت به علاقه مندان داستان زندگی افراد بزرگ و موفق پیشنهاد می دم و در آخر بینهایت سپاس از کتابراه و کلی انرژی مثبت و آرزوی موفقیت براشون.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟