نظر مبینا برای کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

دختری که به اعماق دریا افتاد
اکسی اوه، منصوره خمکده
۴.۵(امتیاز ۹۴ نفر)
مبینا
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
واقعا کتاب قشنگی بود تو دو روز تمومش کردم به شدت پیشنهادش میکنم اصلا حتی یک خطش هم کسل کننده نیست واقعا پیشنهاد میکنم بخونید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟