نظر فریدخت منتظری برای کتاب صوتی ایگو و اید: من و نهاد

ایگو و اید: من و نهاد
زیگموند فروید، امین پاشا صمدیان
۴(امتیاز ۸۴ نفر)
فریدخت منتظری
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
یه کم سنگین بود و نیاز به تمرکز زیاد داشت.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟