نظر Zahra برای کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
Zahra
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
00
گاهی خوب است بدون دانستن مقصد، راهی شویم... خیلی زیبا بود خیلی فوق العاده س اینقدر متنشو زیبا نوشته، اینقدر با جون ودل عکسارو طراحی کرده آدم فقط دلش می خواد به این عکسا خیره شه تصاویرش محشره🔥هر جملش یه دنیا احساس یه دنیا عشق یه دنیا محبت داره فقط اونجاست که میگه: 1_ امروز ساکتی؟! _فک نکنم صدام از صدای بارون قشنگتر باشه، فکر نکن بشه.. 2_ چی رو جشن میگیری؟! 🤨_ زیر بارون بودن با تورو.. 💕خیلی این کتابو دوست دارم، در قالب یه کتاب کوچک کلی دررررس داره برای این زندگیخلاصه باید هر جمله رو روی سنگ حک کرد🌹 به نظرم نیازه برای هرکسی، هر مدت یه بار این کتاب رو برای خودش مرور کنه، مبادا انسان خودشو فراموش کنه ✍️و در آخر سپاس فراوان از کتابراه 💯
هیچ پاسخی ثبت نشده است.