نظر سمیلا نبی برای کتاب اسیر پرتغالی‌ها

اسیر پرتغالی‌ها
محسن الوکیلی، عیسی دورقی
۵(امتیاز ۱ نفر)
سمیلا نبی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
خیلی تلخه اگه از خون بدت میاد نخون
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟