نظر عسل برای کتاب چشمها بهترین بخش ماجرا

چشمها بهترین بخش ماجرا
عسل
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
00
واقعیتش کتاب جنایی زیاد می خونم اما به نظرم این یکی اصلا جنایی نبود. با احترام به نویسنده بیشتر تراوشات ذهن بیمار یک روانپریش می تونه همچین قصه ای سرهم کنه. تا لحظه آخر منتظر بودم که بگه همه چی کابوسه اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه آخرش با یک تهدید دیگه تموم شد. واقعا این کتاب رو پیشنهاد نمی کنم حتی به کسانی که کتاب های ترسناک رو دوست دارن. بیشتر چندش بود تا هر چیز دیگه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.