نظر سعیده انصاریان برای کتاب زن کابین شماره 10

زن کابین شماره 10
سعیده انصاریان
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
00
سلام. اولا که کتاب اصلا ویراستاری نشده بود. ترجمه روان نبود. اول کتاب گنگ شروع شد. خبری از رفتار حرفه ای و معقول در این لو (شخصیت اول داستان) مشاهده نکردم. پایانش هم گنگ بود. ریچارد چطوری کشته شده بود؟ کری که توی پایین ترین کابین زندانی بود، چطور ریچارد رو کشته؟ اولش گفتن شلیک گلوله بعد غرق شدگی؟ آخرشم گنگ بود. بهش نمره کاملن متوسط دادم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.