نظر راضیه قاسم پور برای کتاب صوتی سایه باد

سایه باد
راضیه قاسم پور
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
00
از نظر سن مطالعه بالای ۲۲. من که ۲۷ سالمه فشار روانیش، یجاهایی اذیتم میکرد. در کل جالب و هیجانیه و در ادامه جذابیتش بیشتر میشه. به اتفاقات و شخصیت های اولیه بیشتر توجه کنید تا بعدها بهتر متوجه شید.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.