نظر نلی پ برای کتاب عاصی

عاصی
مریم ریاحی
۴.۴(امتیاز ۹۹ نفر)
نلی پ
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
رمانه بسیار زیبای بود. خیلی ساده و جذاب.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟