نظر Maryam برای کتاب خون خراب 2

خون خراب 2
Maryam
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
داستان جالب بود. احتمالا کارآگاهی واقعی اینطوری هست ولی اینقدر طولانی و جزئی و روابط و اسامی و جزییات زیاد بود که باعث خستگی و کم شدن هیجان و جذابیت داستان شده است. اگر حوصله دارین، خوندنش خوبه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.