نظر Lili برای کتاب با خانمان

با خانمان
Lili
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
مثل رمان های دیگه مالو بی نظیر و متفاوت و دوست داشتنی و مطمئنم خیلی از دهه شصتی ها و دهه هفتادی ها با کارتونش خاطره دارن و قطعا از خوندن رمانش هم خیلی لذت خواهند برد انقدر که مالو قلم ساده و دوست داشتنی داره به طوری که یه نوجوان و تا یه آدم پیر از قلم و آثارش لذت خواهند برد پس توی شروع کردنش درنگ نکنید و اگه ازش لذت بردی به بقیه هم پیشنهاد بدید از کوچک تا بزرگ که اونا هم از خواندن این شاهکار بی نصیب نشن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.