نظر Lili برای کتاب کشیش ویکفیلد

کشیش ویکفیلد
الیور گلداسمیت، تورج هاشمی
۴.۲(امتیاز ۵۱۹ نفر)
Lili
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
این کتاب وقتی ۱۴ و ۱۵ سالم بود خوندم اون موقع واقعا ازش لذت بردم چقدر گلداسمیت عالی و هنرمندانه این رمان رو نوشته به طوریکه واقعا با کشیش و خانواده ش توی اون مدتی که مشغول خوندش بودم زندگی کردم و انگار بخشی از داستان بودم و با ناراحتی های خانواده و سختی هاشون ناراحت می شدم و بعد از این همه سال هنوز دوسش دارم و دوست دارم دوباره بخونمش
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟