نظر مجتبی خانی برای کتاب صوتی مدار صفر درجه (مجموعه سه جلدی)

مدار صفر درجه (مجموعه سه جلدی)
احمد محمود، رضا عمرانی
۴.۸(امتیاز ۴۳ نفر)
مجتبی خانی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
سلام قلم استاد احمد محمود بی نظیره، من رمانهای ایشون رو خوندم، یکی از یکی بهتر مدار صفر درجه رو سال ۱۳۸۸ خوندم و حالا نسخه صوتی اون رو خریداری کردم. استاد رضا عمرانی هم به زیبایی هرچه تمامتر گویندگی این کتاب رو انجام دادند. واقعا دستمریزاد. در مدار صفر درجه، شما فقط داستان رو نمی شنوید بلکه داستان رو زندگی می کنید.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟