نظر فاطمه ام برای کتاب می‌خواهم بمیرم ولی هوس دوکبوکی کرده‌ام

می‌خواهم بمیرم ولی هوس دوکبوکی کرده‌ام
بک سهی، ندا بهرامی نژاد
۴.۳(امتیاز ۷۰ نفر)
فاطمه ام
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
نثر روانی داشت و ادم با اتفاقات داخل آن همدردی میکرد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟