نظر Lili برای رمان آس و پاس ها

رمان آس و پاس ها
Lili
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
جورج اورول بە نظرم من فقط یه نویسنده نبوده یه سیاستمدار و یه جامعه شناس و روان شناس قدر هم بوده به همین دلیل موقعی که رمان هاشو می خونی با تک تک شخصیت ها همزادپتداری می کنی جامعه رو بهتر می فهمی و درک می کنی و در آخر هم می فهمی که سیاستمدار ها چگونه آدم ها را کنترل می کنن. این مرد یه نابغه به تمام معناست اما یه نابغه ناامید; ناامید از تغییر کردن جامعه اون جورج اورول معتقد هر چند هم تلاش کنیم باز هم نمی تونیم چیزی رو تغییر بدیم و در آخر به نقطه شروع بر می گردیم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.