نظر Pari برای رمان سفر به مرکز زمین

رمان سفر به مرکز زمین
ژول ورن
۴.۶(امتیاز ۲۸۰۶ نفر)
Pari
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
دنیای زیر پای ما به اندازه آسمان ها شگفت انگیز است. در آن زمان کسی از اعماق زمین خبر نداشت. ورن می خواهد بگوید که هنوز چیزهای ناشناخته ی زیادی در همین سیاره خودمان وجود دارد که ارزش کشف کردن دارند. کتاب می خواهد بگوید: «جسور باش، برو کشف کن، از ناشناخته نترس، ولی یادت باشد که دنیا از آنچه فکرش را می کنی بزرگ تر و اسرارآمیزتر است و هیچوقت فکر نکن که همه چیز دست خودت است!» یک عموی باهوش ولی بی قرار (پروفسور) به همراه برادرزادهٔ ترسویش (اکسل) و یک راهنمای ایسلندیِ خیلی خونسرد (هانس)، تصمیم می گیرند از دهانهٔ یک آتشفشان در ایسلند به پایین بروند تا ببینند ته زمین چه خبر است.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟