نظر نسرین تقیزاد برای کتاب غریبه در آینه

غریبه در آینه
لیو کنستانتین، آذین نوذری
۴(امتیاز ۲۱ نفر)
نسرین تقیزاد
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
دو سه روزه تمومش کردم، نفسگیر و جالب بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟