نظر Sonia برای کتاب اتاق قرمز

اتاق قرمز
ادوگاوا رانپو، محمود گودرز
۴.۱(امتیاز ۵۳ نفر)
Sonia
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کتاب بسیار عالی بود، من که خیلی جذب اش شدم، داستان ها بسیار غافلگیر کننده بودند و مثل داستانهایی که از اولش اخرشون معلومه و میشه حدسشون زد نبود، من در کل پسندیدم و راضی ام که براش وقت گذاشتم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟