نظر Sonia برای کتاب اتاق قرمز

اتاق قرمز
Sonia
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
کتاب بسیار عالی بود، من که خیلی جذب اش شدم، داستان ها بسیار غافلگیر کننده بودند و مثل داستانهایی که از اولش اخرشون معلومه و میشه حدسشون زد نبود، من در کل پسندیدم و راضی ام که براش وقت گذاشتم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.