نظر Asiyeh برای کتاب خانه شیشه‌ای

خانه شیشه‌ای
سارا پکانن، شقایق رضازاده
۴.۱(امتیاز ۶۱ نفر)
Asiyeh
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
داستان ترسناک و جذابیه و من از چیزای ترسناک خوشم نمیاد ولی این کتاب منو حذف خودش کرد و دارم میخونمش تو به شما هم پیشنهاد میکنم خیلی قشنگه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟