نظر Shahin برای کتاب می‌خواهم بمیرم ولی هوس دوکبوکی کرده‌ام

می‌خواهم بمیرم ولی هوس دوکبوکی کرده‌ام
بک سهی، ندا بهرامی نژاد
۴.۳(امتیاز ۷۰ نفر)
Shahin
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کتابی خوبی بود ارزش خوندن داره
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟