نظر سارا منصوری برای کتاب زشت زیبا

زشت زیبا
سارا منصوری
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
من خیلی از آلیس فینی خوشم میاد. از اینکه با وجود نوشتن اینهمه کتاب بازم نمیتونه حدس بزنی چی میشه. وقتی کتاب های زیادی از نویسنده ای میخونی معمولا حدس زدن راحته ولی در مورد آلیس فینی صدق نمیکنه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.