نظر Zara برای کتاب چشم‌ها بهترین بخش ماجرا

چشم‌ها بهترین بخش ماجرا
مونیکا کیم، صبا ایمانی
۳.۶(امتیاز ۱۹۸ نفر)
Zara
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
با سلام و احترام کتاب چشم ها بهترین بخش ماجرا، داستان زندگی جی وون دختری که خانواده ش به آمریکا مهاجرت کردند بنظرم داستان رو میشه به دو بخش تقسیم کرد اول زندگی این خانواده چهارنفره و سر گذشتشون و اینکه پدر خانواده اون ها رو ترک میکنه، در اینجا داستان درام و فضای تیره و غم انگیزی داره و حوادث تا حدودی منطقی هستند. اما بخش دوم کتاب از جایی که پای جورج (کسی که قراره با مادر جی وون ازدواج کنه و ناپدری اش بشه) به داستان باز میشه و داستان رنگ و بویی متفاوت میگیره، هیجان انگیز و کمی ترسناک میشه و اون حس تنفر جی وون نسبت به جورج به خاطر اون نگاه از بالا به پایینی که جورج نسبت به اونها داره، حس تنفر جی وون به سفید پوست ها و چشم آبی ها در حدی که بخواد اون ها رو بکشه اینها بنظرم منطقی نیستند، و از همه مهمتر اینکه انجام همه این کارها به بهانه اینکه سرنوشتش اینطوری بوده قابل قبول نیست و در نهایت به سزای عملش نرسید همه این ها باعث شد یک ستاره بیشتر ندم، ممنون.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟