نظر نسرین شایگان برای کتاب درناز - جلد اول

درناز - جلد اول
غزاله جعفر طرقی
۴(امتیاز ۶ نفر)
نسرین شایگان
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کتاب خوبی بود ولی نه به اندازه یهودی عاشق
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟