نظر سیدعلی محروقی برای کتاب سازندگان

سازندگان
سیدعلی محروقی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
من عکس جلد کتاب رو دیدم و فکر کردم یه داستان فانتزی آیا آخرالزمانی باشه اما یه قصه معمولی وسترن بود که کاراکترها حیوون بودن. زیاد با داستان ارتباط برقرار نکردم و داستان جذبم نکرد. هرچند داستان هم زیاد گیرایی نداشت.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.