نظر پروین عفت دار برای کتاب صوتی مادران سمی

مادران سمی
پروین عفت دار
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
عالی بینظیر من فکر میکردم برای مادرانی که بچه دارن ولی بیشتر تروماهای بچگی خودم رفع شد و خیلی چیزا باهاش یاد گرفتم خیلی برام جالب بود تشنه شدید شنیدنش میشدم همیشه توی سه روز تموم کردم کلشو و وقتی گوش میکردم هم از خودم راضی بودم برای انتخابم هم چون مرور بچگیم تا بزرگیم میشد درد داشت. برام عصبی میشدم و گاهی گریه میکردم حتی امیدوارم ک بتونم این ترومای مسخره بچگی خودم به بچه هام انتقال ندم 🙏🏻💐
هیچ پاسخی ثبت نشده است.