نظر مریم بهبودی برای کتاب صوتی به خودت نگیر

به خودت نگیر
دنیل چیدیاک، حورا شایسته کیا
۴.۹(امتیاز ۳۱ نفر)
مریم بهبودی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کتاب به خودت نگیر، برای همه مفید است و خیلی خوب مسائل را عنوان می کند و نادرست فکر کردن را برای خواننده عالی بیان می کند، خواندنش برای همه مفید است.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟