نظر مریم بهبودی برای کتاب صوتی به خودت نگیر

به خودت نگیر
مریم بهبودی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
کتاب به خودت نگیر، برای همه مفید است و خیلی خوب مسائل را عنوان می کند و نادرست فکر کردن را برای خواننده عالی بیان می کند، خواندنش برای همه مفید است.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.