نظر ن د ا ز ر ن د ی برای کتاب اوضاع خیلی خراب است! کتابی دربارهی امید

اوضاع خیلی خراب است! کتابی دربارهی امید
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
اول کتاب جوری بود که گویی هیچی به هم ربط ندارد و این تصور به شما می داد که این چیزها چیست که این نویسنده نوشته و از همه ناامیدتر کننده این که، چرا شما دارید این را می خوانید و وقت تلف می کنید و شاید کتاب را رها کنید، آن هم نیمه!؟ اما از فصل سوم به بعد، کتاب اوضاع خیلی خراب است اثر مارک منسون، برای شما اوضاعش خیلی هم خراب نمی شود و صحبت هایی انجام می دهد که از افکار آمیخته به این موضوع برای شما هم انرژی گیر بوده است و شما را هم به خود مشغول کرده است و اوضاع برای ناخوانندگان این کتاب، نیز همینطور است و آن ها هم مبتلابه این موضوعات مختلف اختلال در افکار و امید هستند و خودشان آن را خودخواسته رها کرده اند. مارک منسون، از رهایی و بیطلبی در آخر کتابش شما را به نتیجه می رساند که امیدواری خودش ناامیدی است و این را با تولیدمحتوا آشنای ذهنی خوانندگانش پیش می برد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.