نظر مهدی ساکی برای خلاصه کتاب قدم زدن روی ماه با اینشتین

قدم زدن روی ماه با اینشتین
مهدی ساکی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
بی شک تقویت حافظه در موفقیت و شکل گیری شخصیت وپیشرفت اهداف افراد تاثیر فراوانی خواهد گذاشت هدف کتاب بر همین منوال بود اما به نظر من این انتقال آموزش بخوبی در این میکروکتاب صورت نگرفت و در کتاب های که هدفشان انتقال فن و آموزه ای به مخاطب است بهتر است در حالت رومان گونه صورت نگیردوبیشترین تمرکز روی روش ها و فنون تخصصی باشد زیرار قرار است فنی را به مخاطب آموزش دهند زمانی که قرار است چکیده کتاب به مخاطب انتقال داه شود بهتر است که قسمت آموزش و تمرین های این فن یاد داده می شد من با توجه به کمبود زمان با میکرو کتاب ها کاملا موافق هستماما هدف کتاب حافظه است و جزو مواردی است که بیشتر باید به ان پرداخته شود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.