نظر ساجده دیوانی برای کتاب عاصی

عاصی
مریم ریاحی
۴.۴(امتیاز ۹۹ نفر)
ساجده دیوانی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
درود بر شما کتاب خوبی بود یکم حرف های عاشقانه اش و چالش هاشون بیشتر بود بهتر بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟