نظر فاطمه شاهنظری درچه برای کتاب بچه مثبت نباش

بچه مثبت نباش
رابرت گلاور، نرگس قاسمی
۵(امتیاز ۴ نفر)
فاطمه شاهنظری درچه
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
من خودم بااینکه خانم هستم... ولی خیلی خوب تونستم با این کتاب ارتباط برقرار کنم... دقیقا تمام خصوصیات خودم بود... خیلی کمک خوبی برام بود.. و واقعا ممنونم از کسی که این کتاب به من معرفی کرد...
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟