نظر رضا برای کتاب صوتی آوای یخ و آتش 9 - جشنی برای کلاغها 2

آوای یخ و آتش 9 - جشنی برای کلاغها 2
رضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
00
سلام داستان خیلی جالب و جزابی هستش و البته که با اجرای زیبای گویندگان جزابتر هم شده، ادامه داستان رو لطفا سریعتر اماده کنید، فاصله بین این بخش زیاد شده، ولی در کل عالی
هیچ پاسخی ثبت نشده است.