نظر Maryam برای رمان دروغی که تمام زندگیم بود

رمان دروغی که تمام زندگیم بود
ساینا مقدسی
۳.۸(امتیاز ۲۶۲۴ نفر)
Maryam
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
داستان زمان و مکان مشخصی ندارد! اول فکر کردم ایران قبل انقلاب هست ولی اون موقع که اینترنت و فضای مجازی و نبود. در ایران بعد انقلاب هم که اینجور روابط نیست. اینکه کسی سالها در یک سازمان کار کنه و نداند که دولتی هست یا نه، به نظرم واقعا مسخره هست. اونم یکی که کارش جاسوسی هست و بسیار باهوش و هکر و پر از اطلاعات!! ظاهراً نویسنده فیلمهای جاسوسی و هالیوودی زیاد می بینن. شخصیتهای داستان همه اسمهای غیر معمول و نادر داشتن! تکیه کلام های مسخره، مثل یک تای آبرویم را بالا انداختم! یا اینکه اهورا! حال و هوای داستان نه تخیلی هست و نه ملموس. درمورد عشق گشتاسب و سپیتا هم زیادی مطلب راکش داده بود اون بخش را اقلا ۳۰-۴۰صفحه را نخوانده، جلو رفتم تا ببینم آخرش چی میشه. روی هم رفته اصلا نپسندیدند. یک ستاره فقط برای جرات دست به قلم شدن نویسنده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟