نظر مهسا صدیق برای کتاب صوتی مغازه خودکشی

مغازه خودکشی
ژان تولی، احسان کرم ویسی
۴.۴(امتیاز ۲۴۵۰ نفر)
مهسا صدیق
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
خیلی عالی بود برای من پر از معنا بود با ته مایه تلخی که داشت برای من جذاب بود مخصوصا آخر داستان خیلی پر معنا بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟