نظر اناهیتا عظمتی برای کتاب نگذار بخوابم

نگذار بخوابم
اناهیتا عظمتی
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
00
کتاب جالبی بود قلم نویسنده خیلی خوب بود و داستان نابی داشت بطوریکه کمتر کتابی به آن میپردازد. کتاب داستان جنایی بود و در مورد الهاماتی بود که به خانم میشد و طبق معمول خیانت آقایان. درسته در کشور ما کمتر مردم این مورد را قبول و باور دارند اما در کشورهای خارج بیشتر به این موضوع اهمیت میدهند و در موردش خیلی تحقیقات میشود من به نوبه خود خیلی این مسأله را باور دارم. کتابهای آقای مراد فوق العاده هستند و من پیگیر همه کتابهای ایشان هستم. فقط ا انتقاد کوچک میتونم به این کتاب بکنم می توانست فضای رعب و وحشت را بالاتر ببرد و جو هولناکتری ایجاد کند و بیشتر مخاطب را بدنبال خودش بکشاند و زود داستان را تمام کرد بطوریکه باز جا داشت در مورد این الهامات مانور بدهد اما در کل خوب بود ممنون از نویسنده که کتابهای خود را رایگان در اختیار خوانندگان قرار میدهد و ممنون از کتاب راه. با آرزوی موفقیت روز افزون آقا مهرداد مراد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.