نظر payman برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مت هیگ، امین حسینیون
۴.۶(امتیاز ۳۷۸ نفر)
payman
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
کتاب «کتابخانه نیمه شب» از اون هایی است که وقتی می خوانی، هی با خودت می گی: «ای وای، اگه فلان تصمیم رو جور دیگه گرفته بودم، الان کجا بودم؟». داستان درباره ی دختری است که حسرت های زیادی داره و یهو سر از یه کتابخونه درمی آره که هر کتابش، یه زندگیِ دیگه ست که می تونسته داشته باشه. ایده اش خیلی وسوسه کننده ست و نویسنده قشنگ تونسته اون حسِ «حسرت» و «پشیمونی» رو واکاوی کنه، ولی خب بعضی ها ممکنه بگن یه کم پیام هاش گل درشت و انگیزشیِ مستقیمه. در کل، یه جورایی مثل یه تراپیِ آروم و قشنگه؛ اگر می خوای با خودت آشتی کنی و بفهمی که شاید همین زندگیِ معمولی ای که داری، اون قدرها هم بد نیست، این کتاب رو از دست نده.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟