نظر payman برای کتاب صوتی کینتسوگی: هنر ژاپنی پذیرش عیوبتان و دوست داشتن آنها

کینتسوگی: هنر ژاپنی پذیرش عیوبتان و دوست داشتن آنها
payman
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
00
کتاب «کینتسوگی» در کل می خواد بگه آدم لازم نیست کامل و بی نقص باشه و حتی شکستگی ها و زخم های زندگی می تونن بخشی از زیبایی ما باشن؛ ایده اش قشنگه و بعضی جاهاش واقعاً آدمو به فکر می بره. ولی راستش اگر بخوام خیلی خودمونی بگم، بعضی بخش هاش یه کم شبیه حرف های انگیزشی تکراری می شه و حس می کنی همون پیام رو چند جور مختلف می گه. با این حال لحنش آروم و دلگرم کننده ست و برای کسی که دنبال یه یادآوری ساده درباره پذیرفتن نقص ها و ادامه دادن تو زندگیه، می تونه کتاب بدی نباشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.