نظر شکوفه اسدی برای کتاب صوتی خاطرات یک گیشا

خاطرات یک گیشا
آرتور گلدن، مریم بیات
۴.۶(امتیاز ۳۸۴ نفر)
شکوفه اسدی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
خیلی خوب بود، من رو یاد سریال اوشین انداخت و حس همزاد پنداری در بعضی از بخش هاش داشتم، در کل خیلی دوستش داشتم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟