نظر تهمینه هر مزی نژاد برای کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب

افسانه ماه و آفتاب
تهمینه هر مزی نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
00
داستان جالب بود تا حالا در باره ماه و خورشید و ستاره ها چنین تخیل جالبی نشنیده بودم. خوانش کتاب هم خوب بود از شنیدن صدای آرامش بخش و جذاب راوی لذت بردم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.