نظر میلاد سلمانی برای کتاب بازگشت شوالیه «با زره زنگ زده»

بازگشت شوالیه «با زره زنگ زده»
میلاد سلمانی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
00
وای وای وای خدای من این کتاب خیلی خوبه و عمیق نوشته شده، واقعا دوست داشتنیه در حدی که من در طول یک روز هم شوالیه با زره زنگ زده رو خونم و هم این کتاب خوب رو. پیشنهاد من اینه که حتما و حتما بخونید. در مورد کتاب چیزی نمیگم چون شیرینی این کتاب به اینه که خودتون بخونیدش. با تشکر از برنامه کتابراه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.