نظر النا برای کتاب فابل

فابل
آدرین یانگ، علی محمدی
۴.۵(امتیاز ۳۶ نفر)
النا
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
کتاب عالیه موضوع و محتواش جالبه و یه جورایی میشه گفت موضوعش متفاوته و اینکه نحوه بیان نویسنده جذابه. ممنون از نویسنده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟