نظر آروین برای کتاب صوتی برف سیاه

برف سیاه
میخائیل بولگاکف، احمد پوری
۳.۷(امتیاز ۱۸ نفر)
آروین
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
کتاب خوبی بود شاید اولش زیاد جالب نباشه اما آخرش عالی هست
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟