نظر Yalda k برای کتاب غرب زدگی

غرب زدگی
جلال آل احمد
۴.۴(امتیاز ۸۸۶ نفر)
Yalda k
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
درسته که قلم ایشون یکم سنگین و فلسفی هست اما اگر خوب به متن بیاندیشیم متوجه موضوع خواهیم شد کتاب ایشون واقعا عالی هست و ای کاش و صد ای کاش که مردم این کتاب و میخوندن و آگاه میشدن. با اینکه کتاب مربوط به چند دهه قبل هست اما بازم انگار که همین حالا تحریر شده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟