نظر سحر کاظمی برای کتاب مقصر تو نیستی

مقصر تو نیستی
بیهان بوداک، کیارش ملکی قرابقلو
۴.۵(امتیاز ۵۵۶ نفر)
سحر کاظمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
متن و نوشتار کتاب خیلی قلم خوبی داره و در مورد کتاب بسیار خوبه که آدمی که تموما احساس گناه می کند و مدام نوسان ذهنی و پرش ذهنی و تمرکز روی اینکه چرا این حرفو زدم یا چرا اینکار انجام دادم مدام سرد و صدا ذهن زیاد و سرزنش پیشنهادم این کتابه میتونه شما رو ازین سرد و صدا خلاص کنه ممنون از کتابراه عزیز
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟