نظر محمد م برای کتاب ادب خیال، عقل و قلب

ادب خیال، عقل و قلب
اصغر طاهرزاده
۴.۶(امتیاز ۱۵۱ نفر)
محمد م
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
به نظر در موضوع خودش کتاب خوبیه البته من بیشتر از نقل قول‌هایی که از بزرگان آورده بود خوشم اومد و برام جذابیت داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟