نظر مهناز فروغیان برای کتاب تولستوی و مبل بنفش

تولستوی و مبل بنفش
نینا سنکویچ، لیلا کرد
۴.۵(امتیاز ۱۲۴ نفر)
مهناز فروغیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
«تولستوی و مبل بنفش» دقیقاً همان کتابی است که یک کتاب‌خوان واقعی در لحظات تنهایی به آن نیاز دارد. نینا سنکویچ در این اثر، هنر «زندگی کردن با کتاب‌ها» را به زیباترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.
آنچه این کتاب را برای من متمایز کرد، صداقت بی‌پیرایه‌ نویسنده در بیان غم و تلاش تحسین‌برانگیزش برای بازگشت به زندگی از طریق کلمات بود. این کتاب را تجربه‌ای صمیمی و انسانی یافتم که هر خواننده‌ای می‌تواند با آن همذات‌پنداری کند. «تولستوی و مبل بنفش» به ما یادآوری می‌کند که کتاب‌ها فقط سرگرمی نیستند، بلکه می‌توانند در تاریک‌ترین لحظات فقدان و تنهایی، مانند یک مرهم عمل کنند و دست ما را بگیرند. تجربه‌ای که من خودم هم ان را داشته‌ام.
. بنا بر این اگر به دنبال کتابی هستید که آرام‌بخش باشد، به شما امید بدهد و شما را به دنیای عمیق قصه‌ها ببرد، در خواندن این اثر شک نکنید. ترجمه‌ی روان کتاب نیز تجربه‌ی خواندن را بسیار لذت‌بخش‌تر کرده است.
این کتاب برای من ۵ ستاره کامل می‌گیرد؛ اثری که قطعاً روزی دوباره به سراغش خواهم رفت تا در «مبل بنفش» ذهنم، دوباره با آن هم‌نشین شوم. با تشکر از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟