نظر سیده فاطمه حجازی نیاکی برای کتاب دختری با چشمان توخالی

دختری با چشمان توخالی
چارلی دانلی، زینب شاکر
۴.۱(امتیاز ۴۴ نفر)
سیده فاطمه حجازی نیاکی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
باسلام کتابی بسیار پرکشش و نفسگیر بود قلم نویسنده بسیار زیبا روان و خلاقانه بود شخصیت الکس رادوست داشتم باهوش خونگرم و دوست داشتنی. نویسنده بسیار عالی بی عدالتی را در جامعه به تصویر کشید و نمیتوان باور کرد کسانیکه بر مسند قضاوت نشستن و مظهر عدالتن خودشان گناهکارن!!! داستانی هیجان انگیز با پایانی غافلگیر کننده و غیرقابل باور!!! قسمت تعقیب و گریز بین الکس و ژاکلین خیلی نفسگیر بود و هیجان زیادی داشت کنجکاوشدم داستانهای دیگر نویسنده رابخوانم و از کتابراه عزیزم میخوام کتابهای نویسنده را باتخفیف بذارن تابتونیم راحت تهیه کنیم و لذت ببریم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟