نظر ملیکا ابراهیمی برای کتاب صوتی توهم آگاهی

توهم آگاهی
ملیکا ابراهیمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
00
کتاب رو خیلی وقته که میخوام تهیه کنم و کتاب خوبیه خب به خاطر وقت نداشتن تصمیم گرفتم نسخه صوتی را بگیرم، گرچه کتاب فیزیکی خیلی بهتره. این خانم به قدری ساده ترین کلمات رو میپیچونن که من شک میکنم دارم فازسی گوش میدم. بسیاااارخوانش ضعیف، بی ظرافت، آواها بالا و پایین و به شدت اشتباه، و تاکید این خانم روی همه حروف به یک صورت عجیب باعث شد من از گوش دادن به ادامه انصراف بدم و پولمو ریختم توی چاه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.