نظر ریحانه وحیدنیا برای کتاب جین ایر - جلد اول

جین ایر - جلد اول
شارلوت برونته، نوشین ابراهیمی
۴.۵(امتیاز ۴۹۱ نفر)
ریحانه وحیدنیا
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
کلیت داستان رو دوست داشتم و باهاش همراه شدم. فقط جاهایی که آقای راچستر حرف میزد خیلی برام قابل فهم نبود. چندبار می خوندم ولی بازم گنگ بود. نمی دونم به عمد بود یا نه چون خانم فرفاکس هم گفته بود خیلی وقتا حرفاشو نمی فهمه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟